Vakantie blog van mama Kadiatu!

Vakantie voorbereidingen!

Daar zaten we dan met z'n zessen op de bank met een glaasje wijn en flesje bier om te bespreken waar we naar toe gingen met z'n alle! Onze eerste keer op vakantie  met z'n 3tjes! BAM! En ineens hadden we geboekt, ons eerste vakantie naar Curaçao, super spannend maar ook ontzettend gaaf! Dit gaan we beleven, we gaan het meemaken! Zo ver weg maar ook zo dicht bij!

Eenmaal geboekt te hebben moesten we ons voorbereiden, wat hebben we nodig en wat moet je allemaal meenemen?  Dit was voor ons nieuw, vooral met ons zoontje Zayn erbij.  Hij mag niks te kort komen!

Hoe gaan we dat doen met zon klein mannetje in het vliegtuig, er gaat van alles door je hooft heen! 10 uur lang hoe ga je hem vermaken, wat voor speelgoed moeten we hebben voor in het vliegtuig.  De maanden vlogen voorbij!

Nadat we alles hadden gekocht en alles hadden we verzameld van oei oei ik groei ben ik 3 dagen bezig geweest met inpakken! Geloof me ik had echt die 3 dagen nodig, ik had ook een checklist erbij om alles goed te controleren, dat we op vakantie niks te kort kwamen!

Daar zaten we 18 mei 2017 om  6:00 sochtens in de auto, onderweg naar het vliegveld. Zayn sliep heerlijk in de auto dus konden wij rustig ons ochtend beginnen!  Om 10:00 vlogen we richting Curaçao.  Het ging rustig, Zayn sliep in de draagdoek.  Toen het vliegtuig opsteeg werd hij wakker, we lijden hem toen af met zijn knijptfruitje. Daardoor kreeg die geen last van druk op zijn oor! Hij sliep elke twee uur en we lieten hem lekker vrij, hij kroop en speelde  door het vliegtuig. We waren er zelf  ook relaxed onder. En dat voelt zo kleintje wel aan!

Vlucht ging  vrij snel omdat zayn zijn slaapje deed en papa en mama ook,  zo vloog de tijd voorbij. Eenmaal aangekomen op Curaçao 14:30  was even wennen aan de hitte, maar het was ook zo weer over.

Wat hebben we genoten! Zayn deed zijn slaapje tussen middag aan het strand, waardoor we niet speciaal naar onze villa hoefde. wel deden we dat af en toe! We hebben ook leuke plekjes bezocht! Zoals struisvogel farm,  zeeaquarium en Willemstad. Dat was superleuk om te bezoeken in de ochtend omdat in de middag niet te doen was met de kleintjes en hitte. Voor de rest hebben we  enorm genoten van ons vakantie samen met ons vrienden!

Tips: maak je niet te druk dat voelt zon kleintje wel aan! Geniet van het moment! Draagdoek is een super uitvinding!

Hi, wat leuk dat je er bent!

Life by Nikkie is hét MOMMY LIFESTYLE MAGAZINE waar ik vertel over mijn leven als mama. Sinds 23 November 2016 zijn wij trotse ouders geworden van een prachtige zoon Wess Christiaan. Als firsttime mommy vertel ik graag aan andere mama's (to be) wat mijn ervaringen zijn in alles wat te maken heeft met baby, mama en gezinsleven. En niet alleen ik wil graag mijn verhaal vertellen, maar ook andere mama's delen graag hun verhaal en ervaringen!

Ik hoop je samen met de andere mama's te kunnen inspireren om vervolgens snel weer terug te komen!! Ben je benieuwd en wil je graag nog meer zien? Kijk dan ook even op mijn Instagram account en volg @lifebynikkie.nl of like mijn Facebookpagina & wie weet tot snel!!

Disclaimer

Alle foto's en teksten zijn eigendom van Life by Nikkie. Deze mogen zonder toestemming niet overgenomen worden.